Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

    Maybelline The Colossal Volum' Express Mascara

    sweetfashion
    sweetfashion
    Admin


    Aantal berichten : 10
    Registratiedatum : 08-05-09
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : W.........

    Maybelline The Colossal Volum' Express Mascara Empty Maybelline The Colossal Volum'' Express Mascara

    Bericht van sweetfashion vr mei 22, 2009 1:16 pm

    Maybelline The Colossal Volum' Express Mascara Img1461osx
    Wat kost het?
    €13,49

    Wat belooft het en komt het zijn belofte na?
    9X méér volume direct in één beweging!
    Het komt zijn belofte zéker na, je hebt gelijk superveel volume (ik dan), en je wimpers vallen gelijk op.

    Hoe ruikt het product?
    Er zit niet echt een geurtje aan (ja ik heb dus echt aan de mascara geroken, haha), maar dat is ook niet nodig voor een mascara.

    Hoe ziet het product eruit?
    Het is een kleine, dikke ''verpakking''. Een mooie felgele kleur met paarse letters, ikzelf vind die combi erg mooi Maybelline The Colossal Volum' Express Mascara Icon_smile.

    Zit er veel in?
    10,7 ml. Voor mijn gevoel doe je er best lang mee!

    (hoe) werkt het?
    Er zit een hele dikke borstel aan, die je na 1 beweging eigenlijk al best veel volume geeft, hoe meer je eroverheen gaat,
    hoe meer volume je wimpers krijgen!

    Wat zijn de voor- en/of nadelen?
    Een groot voordeel: Hij klontert NIET! Super is dat Maybelline The Colossal Volum' Express Mascara Icon_smile.
    Het nadeel is dat hij wel bijna 14 euro is.. Ikzelf betaal liever niet zoveel voor een mascara..
    Deze heb ik geruild met mijn moeder omdat zij hem toch nooit gebruikt.

    Aanrader?
    Zekerweten! Het is een super mascara Maybelline The Colossal Volum' Express Mascara Icon_smile.

    Zo ziet hij er bij mij uit:
    Maybelline The Colossal Volum' Express Mascara Img1463m
    Let niet op mijn gezicht, haha. Ik ben nog niet zo goed in het maken van zulke foto's ;-).

      Het is nu zo mei 19, 2024 8:08 am